Ta dan je bil zame zelo zabaven. Začeli smo ga kot običajno 7.55 in končali 5. šolsko uro, torej 12.15. Ta dan je bil zelo ustvarjalen. Bili smo razdeljeni v 3 skupine po 4 učence. Učiteljica Simona in Danica sta za nas pripravili 3 postaje, na katerih so nas čakali različni poskusi. Kisali smo mleko, delali lepilo, izdelali preprosto pihalo in si merili reakcijski čas. Rada imam poskuse. Včasih naredim tudi doma kakšnega. V tem dnevu sem se veliko nasmejala.

Učenka 4. razreda

 

Na naravoslovnem dnevu sem bil srečen, ker sem se spočil od običajnega pouka. S sošolci smo se veliko družili, si pomagali in bili kar glasni – veljal je timski duh. Vendar moram reči, da bi lahko bili poskusi malo bolj »zakomplicirani«. Ob koncu smo vse pospravili, nato pa smo skupaj z učiteljico preverili odgovore, katere smo zapisali na list. Zaključili smo s pisanjem, kako smo se počutili na današnji dan.

Učenec 4. razreda

 

Danes smo imeli naravoslovni dan. Delali smo zelo zabavne poskuse, in sicer v skupinah. Imeli smo 5 učnih ur. Bilo je zabavno delati v skupini, si pomagati in sodelovati. Dan se je prehitro končal, saj mi je bilo tako zeeelooo zeloo zabavno! Nekateri poskusi so bili kar težki, medtem ko so bili drugi lažji. Najtežji se mi je zdel tisti, pri katerem smo morali veliko računati (povprečje in reakcijski čas). Najbolj zabaven pa je bil tisti s slamicami in cevkami, kjer smo izdelali preprosto pihalo. Bila sem tudi jezna na sošolca, ker na začetku ni hotel z nami sodelovati, a se je po pogovoru z učiteljico poboljšal. Potem je bilo vse v redu.

Učenka 5. razreda

 

[wzslider]